assortiment Kesbeke

Veelgestelde vragen

Privacy

Waarom registreren als ik een bestelling plaats?

Als je besluit om producten af te nemen via Kesbeke-online dien je je te registreren zodat wij de afhandeling van je bestelling correct kunnen verwerken. Het correct verwerken van de bestelling houdt o.a in dat we weten op welk adres we de producten kunnen afleveren. Uiteraard gaan we uiterst zorgvuldig om met de door u geregistreerde gegevens. Kijk bij Privacy policy hoe we omgaan met gevevens van klanten.

Hoe meld ik me af bij Kesbeke-online?

Indien je staat geregistreerd bij Kesbeke-online en je wilt je afmelden als geregistreerd lid, kan je hiervoor een e-mail sturen naar onze klantentservice. Onze klantenservice zorgt er dan voor dat je gegevens worden verwijderd uit ons systeem. Je ontvangt na afronding een bevestigingsmail.

Moet mijn wachtwoord voldoen aan bepaalde eisen?

Het kiezen van een wachtwoord is geheel vrij. Wij stellen geen eisen aan de format ervan.

Wachtwoord vergeten. Wat nu?

De klantenservice van Kesbeke-online is niet gemachtigd om je een nieuw wachtwoord te sturen. Als je je wachtwoord bent vergeten dien je dit via het geautomatiseerde proces aan te vragen. Dit kun je vrij eenvoudig doen door onder het linkje inloggen te kiezen voor wachtwoord vergeten. Er wordt vervolgens een nieuw wachtwoord naar het door jou opgegeven e-mail adres gestuurd. Uiteraad kan je je wachtwoord aanpassen naar eigen wens.


Bestelling

Wanneer wordt een geplaatste bestelling verstuurd?

Zodra een bestelling bij ons is binnengekomen ontvang je meteen een bevestigingsmail. In deze mail staat wat je besteld hebt en de kosten (inclusief verzenden). Wij zorgen ervoor dat je bestellng zo snel mogelijk wordt verwerkt. Dit wil zeggen dat we de order klaarmaken en aanleveren aan Postnl. Wij garanderen dat we binnen 2 dagen aanleveren. Zodra dit is gebeurd, ontvang je een e-mail met daarin oa een track en trace code, waarmee je je bestelling kunt volgen. Overigens gaat de verzendingsduur pas gelden zodra wij hebben uitgeleverd aan Postnl. Klik hier. om te kijken wat de verzendingsduur naar jou land is.

Wat als mijn bestelling niet aankomt?

Wij versturen alle pakketten met Postnl. Postnl hanteert diverse overeenkomstduren per land. Het kan met uitzondering voorkomen dat er vertraging optreedt. Helaas hebben we vanaf het moment van overdacht aan Postnl hier geen controle meer over. Je kan uiteraard met de bijgeleverde track en trace code ten alle tijde nagaan waar je bestelling zich bevindt en wat de status is. Wij adviseren je zodra blijkt dat het pakket er niet is op het verwachte moment, toch nog 1 week te wachten. Indien je vragen hebt kun je uiteraard altijd contact met ons opnemen

Kan ik mijn eedere bestellingen opvragen bij Kesbeke?

Als je geregistreerd bent bij Kesbeke-online en je hebt al reeds eerder een bestelling geplaatst dan blijft de historie van eerdere bestellingen zichtbaar in je profiel. Ga naar mijn account en kies vervolgens voor bestellingen om je historie te bekijken. Let op! Indien je niet wilt dat eerdere bestellingen blijven staan in je profiel, meld dat ons dan. Wij zorgen ervoor dat deze dan uit het systeem worden verwijdert.

Wat als mijn gewenste product niet voorradig is?

Indien je merkt dat een product niet voorradig is, of helemaal niet te vinden is in ons assortiment kun je hierover contact met ons opnemen per e-mail. Wij zullen er vervolgens alles aan doen om het door jou gewenste product alsnog te leveren. E-mails die binnenkomen bij info@Kesbeke-online.nl beantwoorden we binnen 1 dag. De kans is dus groot dat het product alsnog kan worden meegestuurd met eerder opgegeven bestelling.

Wat is een kortingsbon en hoe ontvang ik er een?

Kortingsbonnen geven je een percentage korting over de bestelling. De kortingsbedragen varieren tussen minimum 5% en maximaal 25%. Maandelijks verstuurd Kesbeke-online per e-mail kortingsbonnen uit onder de geregistreerde gebruikers van Kesbeke-online. Veder worden er door ons team ook fysiek kortingsbonnen verspreid. Indien je op de hoogte wil blijven van toekomstige acties of waar je fysieke kortingsbonnen kunt meenemen, meld je dan aan voor de nieuwsbrief.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Kortingscodes - zowel fysiek als per e-mail ontvangen - bevatten een 6 cijferige code. Deze code is uniek en eenmalig te gebruiken. Om je korting te verzilveren moet je de code voor het afrekenen invoeren. Ga voor het invoeren van je code naar de winkelwagen en kies daar voor de optie kortingsbon. De korting wordt vervolgens automatisch doorberekend bij het afrekenen

Wat is een cadeaubon?

Een cadeaubon is een digitaal cadeau. Je kunt zelf een bedrag bepalen waarmee de ontvanger kan gaan winkelen bij Kesbeke-online. Je kunt een een cadeaubon aanmaken door onderaan bij extra te kiezen voor cadeaubon. Na invullen van het formulier en de betaling ontvangt de door jou aangewezen ontvanger een e -mail met daarin de cadeaubon code.


Verzending

Bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

Je kunt - indien je al een account hebt – een ander factuuradres opgegeven. Log hievoor in en ga naar Mijn account. Hier kun je vervolgens kiezen voor een ander adres.

Is mijn bestelling verzekerd?

Kesbeke-online biedt alle pakketten aan bij Postnl. Deze stuurt de pakketten verzekerd door naar de eindklant.

Wat is het maximum aan gewicht wat ik kan bestellen?

Je kan zoveel bestellen als gewenst bij ons. Het maximum gewicht voor 1 pakket is echter gesteld op 30kg. Indien je boven dit gewicht uitkomt, zullen we een nieuw passend pakket voor je aanmaken.

Hoe kan ik het totale productgewicht bekijken?

Alle producten van Kesbeke-online zijn voorzien van een gewicht, weergegeven in gram. Alle producten die je hebt toegevoegd aan je winkelwagen worden automatisch opgeteld tot 1 gewicht. Om het totale gewicht te bekijken klik je op de link winkelwagen in het menu bovenin. Naast het totale gewicht zie je tevens alle producten die je reeds in je winkelwagen hebt staan.

Kan ik de verzendkosten bekijken?

Je kunt de verzendkosten van je mogelijke bestelling eenvoudig raadplegen. Klik hiervoor op de link winkelwagen in het menu bovenin. In de winkewagen pagina kun je vervolgens de verzendkosten berekenen van de producten die je inmiddels in je winkelwagen hebt staan. je hoeft overigens niet ingelogd te zijn voor het opvragen van de verzendkosten. Registreren en inloggen is pas van toepassing bij het definitief afrekenen

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra wij de bestelling gaan uitleveren aan Postnl, ontvang je een e-mail met daarin de status van je bestelling. Het e-mail bericht is voorzien van een barcode en tevens staat er een link in naar de track en trace site van Postnl. Let op het duurt gewoonlijk 24 ur voordat de track en trace informatie beschikbaar is.

Moet ik rekening houden met de douane controle in mijn land?

Binnen de EU worden er geen invoerrechten gerekend. Buiten de EU kan het zijn dat er invoerrechten of BTW betaald moet worden op je bestelde order. Deze kosten kunnen wij niet op ons nemen. Informeer daarom bij de lokale autoriteiten wat dit bedrag mogelijk is. Helaas hebben wij hier geen zicht op. Indien vragen hieromtrent kun je ons het best een e-mail sturen naar info@Kesbeke-online.nl

Kan ik een ontvangen bestelling retourneren?

Je kunt een bestelling om wat voor reden altijd retourneren.

Verzendkosten betalen als ik een bestelling retourneer?

Indien je om wat voor reden dan ook besluit om de bestelling te retourneren, zal je dit in eerste instantie zelf moeten bekostigen. Kesbeke-online zal de kosten van het retourneren direct terugstorten op je rekening als blijkt dat er iets is misgegaan met het verzenden van de producten.


Betaling

Is het betalen op Kesbeke-online veilig?

De transacties die worden uitgevoerd bij het bestellen van producten op Kesbeke-online worden verzorgd door de betaal dienstenleverancier Multisafepay.com. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

Waarom kan ik niet onder rembours betalen?

Helaas kunnen wij onder rembours betalen niet aanbieden als service omdat de meeste plaatselijke partners van TNT in het buitenland het systeem van rembours betalen niet hanteren. Overigens zijn de aangeboden betaalmethodes op Kesbeke-online gegarandeerd veilig en verzekerd. Wij maken oa gebruik van een SSL certificaten.


Betaling

Hoe neem ik contact op met Kesbeke-online?

Contact opnemen met Kesbeke-online kan via ons contactformulier. Direct na het versturen van het formulier ontvang je een bevestigingsmail. Hierin staat vermeld dat je bericht goed is binnengekomen bij ons. Alle vragen, opmerkingen die vanaf het contactformulier worden verstuurd worden binnen 1 dag in behandeling genomen. We streven er tevens na om dezelfde dag nog met een antwoord te komen.

Ik heb een tip of klacht?

Tips en klachten zijn uiteraard ook voor ons van belang. Melden hiervan kan via het contactformulier.

Wat zijn de ervaringen van andere klanten van Kesbeke-online?

Ervaringen van andere klanten van Kesbeke-online kun je bekijken via ons sociale netwerk. Wij zijn zowel via facebook als twitter te vinden.